REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
“Urare ronțăibilă de la TUC & Bake Rolls”
I. SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1 Organizatorul Campaniei “Urare ronțăibilă de la TUC & Bake Rolls” (“Campania”) este Mondelez România S.A. („Organizatorul”), societate comercială înregistrată în conformitate cu legea română, cu sediul în România, București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530.
Campania se desfășoară:
1.2 Prin intermediul DENTSU ROMÂNIA S.R.L., (“Agenția 1”), cu sediul în Str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616.
1.3 Și prin intermediul MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A. (“Agenția 2”), cu sediul în Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. RO13351917.
II. SECȚIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
2.1 Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți Participanții și pentru toate entitățile implicate în derularea Campaniei.
2.2 Campania se va desfășura în conformitate cu următoarele prevederi: Ordonanța Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu toate modificările și completările ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice și Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
2.3 Regulamentul este întocmit și făcut public conform legislației aplicabile în România și este disponibil, în mod gratuit, oricărui Participant, pe website-ul www.urarerontaibila.ro sau printr-o solicitare adresată Organizatorului la adresa din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, Sector 2, București.
2.4 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau materiale cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Premiile prezentate în imaginile folosite pe materialele de promovare sunt cu titlu de prezentare.
2.5 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau de a completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau de a înceta/întrerupe/prelungi Campania, cu condiția înștiințării prealabile a Participanților cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate către public prin actualizarea și publicarea Regulamentului, în formă actualizată, pe website-ul www.urarerontaibila.ro, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.
III. SECȚIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI
3.1 Campania este organizata pe teritoriul României, online pe website-ul www.urarerontaibila.ro, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.2 Campania se desfășoară în perioada 25 martie 2025, ora 10:00:00, ora României, și 19 mai 2025, ora 23:59:59, ora României (”Perioada Campaniei”). Săptămânile de campanie sunt următoarele:
- ■ Săptămâna 1: 25.03.2025, ora 10:00:00 – 31.03.2025, 23:59:59,
- ■ Săptămâna 2: 01.04.2025, ora 00:00:00 – 07.04.2025, 23:59:59,
- ■ Săptămâna 3: 08.04.2025, ora 00:00:00 – 14.04.2025, 23:59:59,
- ■ Săptămâna 4: 15.04.2025, ora 00:00:00 – 21.04.2025, 23:59:59,
- ■ Săptămâna 5: 22.04.2025, ora 00:00:00 – 28.04.2025, 23:59:59,
- ■ Săptămâna 6: 29.04.2025, ora 00:00:00 – 05.05.2025, 23:59:59,
- ■ Săptămâna 7: 06.05.2025, ora 00:00:00 – 12.05.2025, 23:59:59,
- ■ Săptămâna 8: 13.05.2025, ora 00:00:00 – 19.05.2025, 23:59:59.
IV. SECȚIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
4.1 La Campanie participă produse comercializate de către Organizator ce se regăsesc în Anexa 2 din prezentul Regulament, pe piața din România, denumite în continuare “Produsele Participante”.
4.2 Bonul fiscal ce atestă achiziția a minimum 2 Produse Participante, pe același bon fiscal, în Perioada Campaniei, trebuie păstrat în original, întreg și nedeteriorat. În cazul în care pe bonul fiscal nu apare denumirea exactă a Produselor Participante, Participantul va trebui să facă dovada și cu ambalajele, in original, ale Produselor Participante achiziționate pe bonul respectiv.
4.3 În contextul prezentei Campanii, noțiunea de bon fiscal reprezintă documentul fiscal emis de Magazinele Participante din România (fizice și/sau online), la data efectuării achiziției prin care Participantul, la solicitarea Organizatorului, poate face dovada achiziției a minimum 2 Produse Participante. Bonurile fiscale trebuie să aibă o dată de emitere în perioada de desfășurare a Campaniei, iar data și ora acestora trebuie să fie anterioare celor la care s-a efectuat înscrierea în Campanie.
4.4 După data încheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus își pierd această calitate, Organizatorul nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându-și nicio obligație în legătură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei.
4.5 Produsele Participante sunt disponibile în limita stocului existent din fiecare magazin în parte și nu sunt marcate cu ambalaje/etichete promoționale care să semnalizeze prezenta Campanie. Organizatorul nu are nicio raspundere pentru existenta stocului in fiecare magazin si pentru modul cum fiecare astfel de magazin isi gestioneaza/mentine stocurile de Produse Participante.
V. SECȚIUNEA 5. DREPTUL DE ÎNSCRIERE
5.1 În Campanie se pot înscrie persoanele fizice, cetățeni români sau străini, cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară, în România, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie și care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumite în continuare în mod individual ”Participant” și colectiv ”Participanți”).
5.2 Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală și neechivocă a prevederilor prezentului Regulament.
5.3 Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane:
- (i) Persoanele care nu respectă Secțiunea 6.1;
- (ii) Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;
- (iii) Angajați ai Agențiilor sau angajați ai oricăror alte societăți/entități implicate în activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei;
- (iv) Rudele de gradul I și II (respectiv copii, părinți, frați/surori) și/sau soțul/soția angajaților menționați la punctele (ii) și (iii) de mai sus.
5.4 Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate în art. 5.3. Refuzul de a furniza datele necesare înscrierii în Campanie are drept consecință imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul câștigătorilor desemnați.
5.5 Organizatorul își rezervă dreptul de a anula orice participare la Campanie care se realizează prin încălcarea Regulamentului, și de a refuza acordarea premiilor în cazul constatării unor astfel de situații. Orice încercare de fraudare va conduce la eliminarea Participantului în cauză, Organizatorul neavând nicio obligație de a anunța Participantul cu privire la această decizie.
5.6 Prin participarea la această Campanie, Participanții sunt de acord în mod expres cu prevederile Regulamentului și sunt de acord că, în cazul în care vor fi desemnați Câștigători, numele și prenumele lor să fie făcute publice conform punctului 9.8.
VI. SECȚIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1 Condiții privind înscrierea în Campanie
6.1.1 Pentru înscrierea validă în Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
- a) Participantul trebuie să aibă drept de înscriere potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;
- b) Participantul trebuie să achiziționeze minimum 2 Produse Participante pe același bon fiscal, în Perioada Campaniei, și să poată face dovada achiziției;
- c) Participantul se va înscrie la Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau a mai multor numere de bon fiscal ce atestă achiziția Produselor Participante, prin accesarea website-ului www.urarerontaibila.ro, cu respectarea condițiilor solicitate ce sunt prevăzute la Secțiunea 6.2 de mai jos;
- d) Înscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei menționată la Secțiunea 3 de mai sus;
- e) Participantul va folosi pentru înscriere un număr de telefon mobil valid, personal, valabil în rețele de telefonie mobilă disponibilă pe teritoriul României;
- f) Un Participant unic poate înscrie în Campanie maximum 10 numere de bon fiscal per săptămână de Campanie. Orice altă înscriere efectuată după primele 10 înscrieri dintr-o săptămână de Campanie, va fi luată în considerare dacă va fi efectuată într-o altă săptămână, în perioada de desfășurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi făcut responsabil pentru acele înscrieri pe care Participantul nu le poate efectua ca urmare a nerespectării prezentului paragraf;
- g) Un Participant unic este definit de același număr de telefon;
- h) Un număr de bon fiscal poate fi transmis o singura dată și numai prin modalitatea prevăzută în Secțiunea 6.2.1.
6.2 Modalitățile de înscriere în Campanie
6.2.1. Înscrierea în Campanie cu numărul bonului fiscal:
(1) Pentru înscrierea valabilă în vederea participării în cadrul Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a urmatoarelor condiții:
- • Participantul trebuie să achiziționeze minimum 2 Produse Participante pe același bon fiscal, în perioada 25.03.2025 – 19.05.2025 și să păstreze bonul fiscal;
- • Participantul trebuie sa aibă drept de participare potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;
- • Participantul se va înscrie în cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului www.urarerontaibila.ro, secțiunea “ÎNSCRIE-TE” și completarea următoarelor informații:
-
- - Numărul de telefon;
- - Numele magazinului din care a cumpărat Produsele Participante;
- - Numărul bonului fiscal exact așa cum este tipărit pe documentul fizic (să corespundă numărul de cifre înscris pe website cu numărul de cifre de pe documentul fizic);
- - Data bonului fiscal;
- - Bifa “Declar că am vârsta peste 18 ani”;
- - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile”;
- - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Regulamentul campaniei”.
6.2.2. Participantul trebuie să păstreze bonul fiscal în original și nedeteriorat împreună cu ambalajele in original ale Produselor Participante achiziționate. Bonul fiscal trebuie să ateste achiziția a minimum 2 Produse Participante, pe același bon fiscal, în perioada 25.03.2025 – 19.05.2025.
6.2.3. Pentru fiecare înscriere efectuată, Participantului i se va afișa unul dintre mesajele de răspuns:
Mesajele Campaniei:
- (a) Dacă un Participant a efectuat o înscriere validă în Campanie, va primi următorul mesaj:
- Felicitări! Ai reușit să te înscrii în campanie! Pentru a avea mai multe șanse de câștig, poți înregistra până la zece bonuri fiscale pe săptămână de campanie. Nu uita să păstrezi bonul fiscal pentru validare! Îți ținem pumnii!
- (b) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 11-lea număr de bon fiscal într-o săptămână de Campanie, acesta va primi un mesaj cu următorul text:
- Se pare că ai atins pragul de maximum zece înscrieri pentru această săptămână de campanie. Te așteptăm săptămâna viitoare pentru noi înscrieri!
- (b.1) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 11-lea număr de bon fiscal în ultima săptămână de Campanie, acesta va primi un mesaj cu următorul text:
- Se pare că ai atins pragul de maximum zece înscrieri pentru această săptămână de campanie. Ne aflăm în ultima săptămână a campaniei. Îți mulțumim pentru participare! Verifică rezultatul tragerii la sorți și vezi dacă ai câștigat.
- (c) Dacă același număr de bon fiscal este trimis de mai multe ori:
- Acest număr de bon fiscal a mai fost înscris în campanie. Pentru a putea participa, te rugăm să introduci alt bon fiscal.
VII. SECȚIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
7.1 În cadrul Campaniei vor fi acordate prin trageri la sorți, următoarele premii:
Nr Crt | Descriere Premiu | Cantitate | Valoare unitară LEI, cu TVA | Valoare totală LEI, cu TVA |
---|---|---|---|---|
1. | Abonament dublu Untold | 50 | 1.496,4 | 74.820 |
TOTAL VALOARE | 74.820 LEI |
Valoarea totală estimativă a premiilor acordate în cadrul Campaniei este de 74.820 Lei, cu TVA inclus.
7.2 Specificațiile premiilor:
7.2.1 Abonament dublu la Festivalul UNTOLD Europa ce va avea loc în perioada 7-10 August 2025
- a. Fiecare premiu este format din câte două Abonamente categoria General Access - 4 Day Pass la Festivalul UNTOLD Europa ediția „X” 2025 în valoare totală de 1.496,4 lei cu TVA (valoarea unitară estimativă a unui abonament este de 748,2 lei).
- b. Tip abonament: General Access 4 Day Pass;
- c. Abonament valabil pentru 4 zile – pe întreaga durată a Festivalului UNTOLD Europa 2025.
Câștigătorii care au intrat în posesia premiilor au obligația de a se informa cu privire la termenii și condițiile Festivalului UNTOLD Europa 2025.
7.3 În cadrul prezentei Campanii, un Participant poate câștiga maximum 1 (unu) premiu pe toată durata Campaniei. Cu un bon fiscal/factură un Participant nu poate câștiga mai mult de 1 (unu) premiu acordat în cadrul Campaniei.
Câștigătorii premiilor oferite în cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor în bani, total ori partial sau înlocuirea acestora cu alte bunuri și nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/parametrilor premiilor câștigate. Abonamentele nu pot fi preschimbate in alte tipuri de abonament de Festival (de exemplu: bilet VIP, bilet pentru 1 zi etc.).
7.4 Organizatorul nu va fi răspunzător în privința caracteristicilor și standardelor de calitate a premiilor oferite, în afară de responsabilitățile ce îi revin în mod expres conform Regulamentului. Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea revendicării și a utilizării premiului.
7.5 Reguli generale cu privire la premii:
- • Castigatorii care au intrat in posesia premiilor si insotitorii acestora au obligatia de a se informa, de a agrea si de a se supune termenilor si conditiilor Festivalului. Organizatorul nu poate fi tras la raspundere pentru costurile ce pot aparea ca urmare a nerespectarii de catre Castigatori si a insotitorilor acestora a termenilor si condiiilor Festivalului, acestea fiind exclusiv in sarcina Castigatorilor si a insotitorilor.
- • Cu exceptia cazului in care este mentionat in mod expres in descrierea premiului, premiul nu include cazare, transport, diurna, asigurare de calatorie sau orice alte taxe si/sau costuri impuse de autoritatile locale si/sau de organizatorii Festivalului.
- • Organizatorul nu isi asuma consecintele de ordin material sau de orice alta natura ce decurg din faptul ca un Castigator doreste/solicita sa beneficieze de premiu pentru un grup mai numeros de 2 (doua) persoane, sau nu poate veni insotit de un insotitor.
- • Premiul (abonamentul) nu este transmisibil.
- • In cazul in care vor interveni situatii ce sunt in afara controlului Organizatorului, ca de exemplu modificari ale datei Festivalului, indiferent de motiv (ca de exemplu, dar fara ca lista sa fie una exhaustiva: modificarea zilelor de Festival, amanarea sau anularea Festivalului, conditii suplimentare ce trebuie respectate de participantii la Festival etc.), Castigatorii si insotitorii acestora inteleg si accepta in mod expres faptul ca Organizatorul nu are nicio raspundere sau obligatie suplimentara cu privire la orice astfel de imprejurari. Orice astfel de situatii se vor reglementa exclusiv intre Castigatori, insotitorii acestora si persoanele responsabile de organizarea Festivalului.
7.6 În cazul în care nu se vor acorda toate premiile, acestea vor rămâne la dispoziția Organizatorului.
VIII. SECȚIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR ȘI ACORDAREA PREMIILOR
Premiile Campaniei vor fi acordate după cum urmează:
8.1 Premiile vor fi acordate prin tragere la sorți, la finalul Campaniei, după cum urmează:
- - În perioada 20.05.2025 – 28.05.2025 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a Campaniei, respectiv din perioada 25.03.2025 – 19.05.2025. În cadrul tragerii la sorți se vor extrage potențialii câștigătorii după cum urmează:
-
- i. 50 potențiali câștigători aferenți premiului constând în „Abonament dublu Untold”;
- ii. Câte 10 rezerve pentru fiecare potențial câștigător.;
8.2 Tragerea la sorți pentru premiile din cadrul Campaniei presupun folosirea unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta potențialii câștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide în Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerea se va efectua în prezența unei comisii, denumită în continuare "Comisia", din care va face parte și un notar public, fie la sediul la sediul Agenției 2 sau la Biroul Individual Notarial “Nica Oana-Raluca” din Municipiul București, strada Jean Louis Calderon nr. 52, sector 2. Extragerea se va realiza prin intermediul unui software care va desemna în mod aleator potențialii câștigătorii și rezervele.
8.3 Premiile Campaniei vor fi acordate Potențialilor Câștigătorilor în urma procesului de validare descris în Secțiunea 9 a prezentului Regulament.
IX. SECȚIUNEA 9. VALIDAREA ȘI PUBLICAREA CÂȘTIGĂTORILOR. INTRAREA ÎN POSESIE A PREMIILOR
9.1 Ulterior desemnării Potențialilor Câștigători, Agenția 2 va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor privind înscrierea Participanților, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului Regulament.
9.2 Participanții care au fost desemnați Potențiali Câștigători vor fi contactați prin apel telefonic la numărul de telefon mobil utilizat pentru înscrierea în Campanie, în intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori în maximum 5 zile lucrătoare de la data desemnării lor; numărul de telefon utilizat servește pentru identificarea Participanților și contactarea acestora. În cazul în care Participantul nu poate fi contactat, după cele 5 zile lucrătoare se va trece la contactarea rezervelor.
9.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informațiile necesare identificării și validării lui. Convorbirile telefonice vor fi înregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestații în legătură cu procesul de validare a Potențialilor Câștigători și de înmanare a premiilor oferite în Campanie, precum și pentru scopul verificării modului în care este gestionată relația cu Participanții la Campanie.
9.3.1 În cadrul apelului, Participantului i se va solicita să declare următoarele informații:
- (i) Nume și prenume,
- (ii) Data nașterii,
- (iii) Adresa de email pentru transmiterea premiului constând în „Abonament dublu Untold”.
9.3.2 Câștigătorii trebuie să trimită următoarele documente: copie/poză bon fiscal în termen de 3 zile lucrătoare de la data la care a avut loc convorbirea telefonică. Câștigătorii vor trimite și o copie/poză, blurată (să se vadă numele complet și codul numeric personal), a actului de identitate. În vederea validării facturilor fiscale emise de platformele online, este necesară prezentarea documentului de plată care atestă achitarea comenzii efectuate (ex. Chitanța ramburs/ emailul de confirmare de la plata efectuată prin card bancar/ ordin de plată).
În poza bonului fiscal trebuie să fie vizibile următoarele informații de pe bonul fiscal:
- - Numărul bonului fiscal, exact așa cum l-a înscris în Campanie;
- - Data bonului fiscal;
- - Produsele participante în campanie, minimum 2 produse;
- - Magazinul de unde au fost achiziționate Produsele Participante.
9.3.3 Trimiterea documentelor necesare validării se realizează prin încarcarea acestora într-o pagina web, accesând link-ul securizat comunicat de Agenția 2. Participantul are la dispoziție urmatoarele două modalități de recepționare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera după finalizarea apelului, iar Participantul îl va recepționa prin modalitatea aleasă în cadrul convorbirii. Accesând acel link, Participantul va trebui să încarce documentele solicitate în cadrul apelului telefonic, în termenul specificat.
9.3.4 Dacă Participantul, din orice motiv, nu încarcă documentele solicitate în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea link-ului, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.5 În urma verificărilor și a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care documentul/ele primit/e prezintă neregularități, Participantul va fi anunțat și rugat sa reîncarce documentul/ele folosind link-ul retrimis. Dacă Participantul nu reîncarcă documentele solicitate, din care sa reiasă informațiile înscrise de către acesta, în termen de 3 zile lucrătoare de la comunicare, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora. Un Participant va avea șansa de a face dovada cu documentele solicitate de maxim 3 ori. Dacă nici după a treia încercare, acesta nu încarcă dovada clară și lizibilă din care să reiasă informațiile înscrise, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.6 În cazul în care un Participant nu furnizează toate informațiile necesare procesului de validare, după încheierea apelului acesta va primi un SMS cu un link către o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare și înmanare a premiilor, în termen de 3 zile lucrătoare. Dacă datele încarcate de Participant în pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru încărcarea documentelor necesare validării. Accesând acel link, Participantul va trebui să încarce documentele de la pct. 9.3.2. în maximum 3 zile lucrătoare de la transmiterea link-ului. Dacă datele încărcate de Participant în pagina web nu sunt corecte sau dacă Participantul nu completează formularul cu datele sale de contact în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea linkului, Participantul va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.7 Participantul va primi un sms de confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anunțat să reîncarce documentele folosind link-ul retrimis. Dacă Participantul nu reîncarcă documentele solicitate, din care să reiasă informațiile înscrise de către acesta, în termen de 3 zile lucrătoare de la comunicare, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora. Un Participant va avea șansa de a face dovada cu documentele solicitate de maxim 3 ori. Dacă nici după a treia încercare, acesta nu încarcă dovada clară și lizibilă din care să reiasă informațiile înscrise, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.8 Potențialii câștigători sunt obligați să trimită către Organizator bonul fiscal în original pentru verificarea achiziției Produselor Participante. Organizatorul este îndreptățit să solicite bonul fiscal în original oricărui Participant/Potențial câștigător dacă există anumite suspiciuni asupra bonului fiscal. Eventualele costuri ce apar în această situație (ca de ex. dar fără a se limita la: costul curierului pentru a ridica bonul de la adresa indicată de către Participant, precum și costul înapoierii bonului la Participant după verificare) sunt suportate de către Organizator.
9.4 După finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validării (valid/ invalid) în termen de 30 de zile lucrătoare. Câștigătorii vor fi validați doar dacă respectă toate prevederile prezentului Regulament. Procesul de validare poate dura până la 30 zile lucrătoare în cazul în care Organizatorul decide ca verificarea bonurilor fiscale să fie efectuată împreună cu magazinele emitente.
9.5 Imposibilitatea Participantului de a face dovada deținerii documentelor în original, constatarea unor neconcordanțe sau nerespectarea condițiilor de validare descrise în prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului. Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita oricărui Participant să facă dovada participării prin prezentarea bonurilor fiscale ale căror numere au fost înscrise în Campanie.
9.6 Dacă un premiu nu se acordă ca urmare a neîndeplinirii de către Participant a uneia sau a mai multor condiții de validare, Organizatorul va desemna drept Câștigător, sub rezerva îndeplinirii tuturor condițiilor prevăzute de prezentul Regulament, prima rezervă în ordinea desemnării acestora. Dacă nici aceasta nu îndeplinește condițiile necesare, se vor avea în vedere, celelalte rezerve, în ordinea desemnării acestora și se va relua procesul de notificare și validare descris anterior. Dacă nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acordă și va rămâne în proprietatea Organizatorului. Condițiile de validare a rezervelor sunt aceleași ca și în cazul Participanților desemnați inițial.
9.7 Organizatorul își rezervă dreptul de a nu acorda premiile dacă Participanții desemnați Câștigători nu îndeplinesc condițiile de validare sau în cazul în care nu sunt suficiente înscrieri în Campanie.
9.8 Anunțarea câștigătorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe www.urarerontaibila.ro într-o secțiune special dedicată acestei Campanii în termen de 30 de zile de la data validării tuturor câștigătorilor.
9.9 Premiile constând în „Abonament dublu Untold” vor fi expediate Câștigătorilor în format electronic, la adresele de email indicate de către aceștia în procesul de validare, o singură dată, ulterior încheierii procesului de validare a Câștigătorilor, în 30 de zile lucrătoare de la data publicării Câștigătorilor pe www.urarerontaibila.ro. Câștigătorul va confirma primirea premiului printr-un răspuns de tip reply la emailul care conține premiul. Organizatorul nu răspunde pentru situațiile în care Câștigătorul nu primește premiul din cauza comunicării unei adrese de e-mail incorecte, incomplete, nevalabile, nesecurizate, colective, aparținând unei terțe persoane sau accesibile de către alte persoane (fără ca enumerarea să fie limitată la situațiile menționate). De asemenea, Organizatorul nu raspunde in situatia in care Castigatorul nu da reply la emailul trimis de Organizator, din orice motiv. Din punct de vedere probator, dovada trimiterii emailului către adresa de email comunicată de câștigător, generată de sistemul electronic al Organizatorului, face proba deplină pentru a dovedi îndeplinirea obligațiilor Organizatorului de livrare a respectivelor premii, câștigătorii neputând invoca o eventuală sau pretinsă neprimire a emailurilor la care nu au dat reply. De asemenea, câștigătorii suportă riscul oricăror probleme tehnice sau de altă natură, care împiedică accesarea adreselor de email de către aceștia sau primirea emailurilor de la Organizator.
9.10 În cazul în care premiile sunt refuzate de către câștigători, premiile rămân în posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
X. SECȚIUNEA 10. TAXE ȘI IMPOZITE
10.1 Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile aferente premiilor acordate câștigătorilor din cadrul Campaniei în conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare, orice alte obligații de orice altă natură, în legatură cu premiile câștigate, fiind în sarcina exclusivă a Câștigătorilor.
10.2 Participanților la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de înscriere în Campanie etc).
XI. SECȚIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII
11.1 Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și monitoriza modul în care se desfășoară înscrierile. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum și a Organizatorului. Orice încercare de fraudare conduce la eliminarea Participantului în cauză din Campanie și cu sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la această decizie.
11.2 În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.
11.3 Organizatorul nu își asumă responsabilitatea, incluzând dar fără a se limita, pentru:
- ✓ Pierderea bonului fiscal original si/sau a ambalajelor originale ale produselor participante;
- ✓ Inscrierile efectuate în afara Perioadei Campaniei, menționate mai sus;
- ✓ Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzătoare din punctul de vedere al conținutului;
- ✓ Lipsa Produselor Participante din magazine;
- ✓ Înscrierile online care nu conțin toate câmpurile obligatorii;
- ✓ Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau conținutului acestora, precum si asupra titularilor drepturilor ce decurg din detinerea bonurilor fiscale;
- ✓ Eventualele dispute legate de numărul de telefon înscris în Campanie sau de adresele de email furnizate;
- ✓ Erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a Participanților. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligație în cazul furnizării de către Participanți a unor date eronate, incomplete sau incorecte care au dus la imposibilitatea identificării Câștigătorului sau înmânării premiului;
- ✓ Imposibilitatea Câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- ✓ Cazurile în care Câștigătorul nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament;
- ✓ Situațiile în care numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (Ex: Participantul nu raspunde, număr incorect, numărul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) și ca atare Organizatorul/Agenția nu poate contacta Participantul la Campanie;
- ✓ Întreruperile/disfuncționalitățile neanunțate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerării rețelelor pe perioadele de trafic intens;
- ✓ Situațiile în care consumatorii achiziționează în perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
- ✓ Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către Câștigător în legatură cu premiile câștigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere.
- ✓ Orice alte imprejurari, nominalizate sau nenominalizate in prezentul Regulament, care nu se datoreaza Organizatorului.
11.4 Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din înscrierea la Campanie, cu excepția cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau a unor acte intenționate de care este responsabil Organizatorul.
11.5 Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate pentru inscrierile, cererile sau corespondenta intarziate, incomplete, trimise incorect, deteriorate sau directionate in mod gresit, fie din cauza unei erori, omisiuni, modificari, manipulari, stergeri, furturi, distrugeri, intreruperi de transmisie, defectiuni ale comunicatiilor sau in alt mod. Acelasi lucru este valabil si pentru datele furnizate de Participant/Castigator, care sunt incorecte, deteriorate sau eronate in alt mod. Pentru evitarea oricarui dubiu, este responsabilitatea Participantului/Castigatorului sa verifice folderele “junk” si “spam” pentru a se asigura ca primeste orice comunicare legata de prezenta Campanie. Organizatorul nu este responsabil pentru un Participant/Castigator care isi revendica premiul cu intarziere, in cazul in care un e-mail de la Organizator nu este vazut din orice motiv.
XII. SECȚIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
12.1 Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa 1 a prezentului Regulament.
XIII. SECȚIUNEA 13. ÎNCETAREA/ ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORȚĂ MAJORĂ
13.1 Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei prevăzute în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a asigura desfășurarea în bune condiții a Campaniei.
13.2 Forța majoră exonerează de orice răspundere pe Organizator, acesta neputând a fi ținut răspunzător pentru eventualele prejudicii de orice natura, fizice, materiale și/sau morale, indiferent ca este vorba de pagube efective sau beneficii nerealizate, create Participanților, Câștigătorilor sau a oricăror alte persoane terțe sau participante în organizarea Campaniei, urmare a intervenției cazului de forță majoră.
13.3 În înțelesul prezentului Regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment extern care nu poate fi prevăzut, evitat, controlat sau remediat de către Organizator, și care are drept consecință imposibilitatea Organizatorului de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.
13.4 Dacă va invoca forța majoră, Organizatorul va comunica acest aspect Participanților în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, prin mijloace de comunicare disponibile.
13.5 Campania mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Regulamentului.
XIV. SECȚIUNEA 14. SESIZĂRI ȘI LITIGII
14.1 Participanții pot depune sesizări sau reclamații în legătură cu desfășurarea Campaniei la numărul de telefon 021 233 04 05, prin email la adresa consumator@mdlz.com sau prin poștă la adresa Organizatorului din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, București, Sector 2, până la data de 30.06.2025, inclusiv. După această dată, nicio sesizare/reclamație nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Sesizările/reclamațiile vor fi soluționate în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii acestora și un răspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poștală comunicată de către acesta.
14.2 Eventualele sesizări sau reclamații vor cuprinde în mod obligatoriu:
- (i) nume și prenume, domiciliul/reședința sau număr de telefon/adresă de e-mail, precum și alte date necesare pentru identificarea contestatorului,
- (ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază sesizarea/reclamația.
14.3 Organizatorul și Agențiile nu au nicio obligație de a întreține corespondența cu expeditorii unor sesizări/reclamații care sunt în mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.
14.4 Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente de la sediul Organizatorului.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei “Urare ronțăibilă de la TUC & Bake Rolls”
(“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
Prezenta Anexă aduce la cunoștința publicului modul în care MONDELEZ ROMANIA S.A. și împuterniciții săi prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (participanți și câștigători), în conformitate cu legislația aplicabilă.
MONDELEZ ROMANIA S.A. și societățile implicate în organizarea Campaniei se obligă să respecte:
- • Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, în continuare ”GDPR”), aplicabil începând cu 25 mai 2018,
- • Legea 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului general privind protecția datelor,
- • Deciziile Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
Participanții la Campanie au, potrivit dispozițiilor legale menționate mai sus, calitatea de persoane vizate.
Prin comunicarea datelor cu caracter personal, în modalitățile indicate în Regulament, Participanții și Câștigătorii premiilor Campaniei își exprimă acordul expres și neechivoc,4.1 L ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului/Operatorului și societăților implicate în vederea validării, anunțării câștigătorilor, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor financiar-contabile și fiscale.
Participanții înțeleg că prelucrarea datelor lor cu caracter personal, în condițiile și în scopul declarat prin Regulament și Anexa nr. 1 la Regulament, este necesară derulării Campaniei.
1. Date privind operatorul datelor cu caracter personal și împuterniciții săi
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi prelucrate de către:
- • MONDELEZ ROMANIA S.A. cu sediul în București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530 (denumită în continuare "Operatorul"),
- • Prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social în str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616 (“Împuternicit”),
- • Și prin intermediul MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A., cu sediul în Str. Siriului, nr. 42-46, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. RO13351917 („Sub-Împuternicit”).
Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:
- • MONDELEZ ROMANIA S.A., adresa: București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, email: MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
- Prin comunicarea datelor cu caracter personal, în modalitățile indicate în Regulament, participanții și câștigătorii premiilor Campaniei își exprimă acordul expres și neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului și societăților implicate în vederea validării, anunțării câștigătorilor, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor financiar-contabile și fiscale.
- Participanții înțeleg că prelucrarea datelor lor cu caracter personal, în condițiile și în scopul declarat prin Regulament și Anexa nr. 1 la Regulament, este necesară derulării Campaniei.
2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
Pentru participanții la Campanie, vor fi prelucrate:
- (i) Numar de telefon mobil;
Pentru câștigătorii premiilor, vor fi prelucrate:
- (i) nume și prenume,
- (ii) număr de telefon mobil,
- (iii) data nașterii,
- (iv) CNP, pentru castigatorii premiilor cu valoare ce depaseste 600 Lei,
- (v) adresa de email,
- (vi) voce.
Prin inscrierea si participarea la Campanie, persoana care este desemnata si validata ca si castigator al unui premiu a carui valoare depaseste 600 Lei, are la cunostinta faptul ca trebuie sa prezinte Organizatorului/Agentiilor implicate numele si prenumele intocmai cum apar in actul de identitate, precum si CNP-ul, pentru ca Organizatorul sa poata respecta obligatiile fiscale impuse de Codul Fiscal, respectiv calcularea, retinerea si plata impozitului pe venit din premiul castigat. Copia actului de identitate (care contine nume, prenume si CNP) va fi folosita exclusiv in vederea indeplinirii obligatiilor prevazute de Codul Fiscal. Refuzul persoanei de a furniza aceste date poate atrage imposibilitatea de a indeplini obligatiile fiscale care revin Organizatorului si de a acorda premiul.
3. Scopurile prelucrarii
Datele cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei sunt prelucrate în vederea:
- - înscrierii, organizării și desfășurării Campaniei;
- - desemnării, validării și anunțării Câștigătorilor;
- - atribuirii premiilor Câștigătorilor;
- - îndeplinirii unor obligații legale, cum ar fi, dar fără a se limita la: obligații financiar-contabile ale Organizatorului/Operatorului (inclusiv cele referitoare la impozitul pentru premiile acordate), obligații în scop de arhivare, securitate;
- - soluționării oricăror plângeri legate de modalitatea de organizare și desfășurare a Campaniei, investigării eventualelor încălcări, realizării unor raportări specifice, analize, apărării dreptului Organizatorului/Operatorului în instanță și/sau alte proceduri judiciare sau administrative,
- - utilizării ca mijloace de probă în eventualele contestații în legătură cu procesul de validare a Câștigătorilor și de înmânare a premiilor, în ceea ce privește înregistrarea convorbirilor telefonice care conțin date personale ale Participanților la Campanie.
4. Temeiurile juridice ale prelucrarii
- • datele furnizate de participanți și câștigători sunt prelucrate în temeiul executării unui contract. Concret, acceptarea termenilor și condițiilor Regulamentului și participarea la Campanie echivalează cu executarea unui contract;
- • datele furnizate de participanți și câștigători vor fi prelucrate și în temeiul interesului legitim al Operatorului, precum: exercitarea, apărarea drepturilor sau intereselor Operatorului și societăților implicate în Campanie înaintea instanțelor de judecată, a executorilor judecătorești, a notarilor publici, a altor autorități publice sau oricăror organisme publice sau private care soluționează dispute, avocaților etc.;
- • CNP-ul furnizat de câștigători este prelucrat în vederea efectuării formalităților necesare pentru reținerea la sursă și plata impozitelor aferente premiului cu valoare mai mare de 600 Lei. În acest caz, temeiul prelucrării este reprezentat de obligația legală a Organizatorului de îndeplinire a obligațiilor fiscale;
- • publicarea listei câștigătorilor premiilor de către Organizator, este efectuată în temeiul obligației legale a Organizatorului de a publica astfel de liste, potrivit legislației privind organizarea de promoții și concursuri;
- • păstrarea datelor ulterior încheierii Campaniei și înmânarea premiilor câștigătorilor reprezintă o prelucrare în temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a dovedi desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor, precum și în temeiul obligațiilor legale aferente legislației financiar-contabile ce impune păstrarea documentelor contabile pentru o anumită perioadă;
- • înregistrarea și stocarea convorbirilor telefonice care conțin date personale ale participanților la Campanie se vor realiza în temeiul interesului legitim al Operatorului constând în dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participanții pentru procesul de validare și înmânare a premiilor.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei vor fi dezvaluite către:
- • Agențiile/Împuterniciții implicați în Campanie,
- • autorități, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare,
- • societățile de curierat și curierii implicați în livrarea premiilor către câștigători.
Datele cu caracter personal vor mai putea fi dezvăluite, în măsura în care va fi necesar, următoarelor categorii de terți:
- • societăți care furnizează produse și servicii companiilor implicate în Campanie, în legătură cu organizarea și desfășurarea Campaniei, precum: furnizori de sisteme IT, furnizori de asistență aferenți și furnizori de sisteme de stocare în sistem cloud (pentru realizare copii de urgență, stocare suplimentară, recuperare în caz de dezastru etc.);
- • entități implicate în diferite stagii sau situații ale Campaniei și pentru care este necesară furnizarea acestor informații, ca de exemplu: avocați, notari, experți externi, auditori, contabili etc.
Terții cărora le sunt transmise sau puse la dispozițiile datele personale ale participanților și câștigătorilor sunt limitați, atât prin lege cât și prin contract, în ceea ce privește modul de utilizare a acestor date.
Datele cu caracter personal colectate vor putea fi dezvăluite și publicului, în cazul anunțării câștigătorilor, în condițiile menționate în Regulament și cu respectarea legislației în vigoare.
Cu excepția celor menționate mai sus, Operatorul nu va divulga vreunui terț datele personale prelucrate în legătură cu Campania desfășurata, fără anunțarea persoanelor vizate sau, dacă este cazul, fără a obține în prealabil consimțământul acestora.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Operatorul și Împuterniciții vor lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că datele cu caracter personal sunt prelucrate numai pe perioada necesară pentru scopurile stabilite în Regulament.
Datele cu caracter personal ale participanților declarați necâștigători vor fi stocate de către Operator și/sau Împuternicit timp de maxim 60 de zile de la încheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor premiilor cu valoare mai mică de 600 Lei vor fi stocate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectării acestora.
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 Lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă.
Convorbirile telefonice care conțin date personale ale participanților la Campanie vor fi stocate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectării acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
Operatorul informează persoana vizată cu privire la drepturile de care aceasta beneficiază, conform prevederilor legale aplicabile:
- (i) dreptul la informare: persoana vizată poate solicita informații și detalii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
- (ii) dreptul de retragere a consimțământului: se poate exercita, în orice moment, în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul persoanei vizate. Retragerea consimțământului va avea efect doar pentru viitor, iar prelucrarea realizată anterior retragerii va rămâne valabilă;
- (iii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal: orice persoană vizată are dreptul de a obține de la Operator confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu prelucrate de către acesta. Obținerea confirmării se face pe baza unei cereri scrise, datată și semnată, adresată Operatorului, la adresa acestuia.
- În cazul în care datele personale ale persoanei vizate sunt prelucrate de către Operator, persoana vizată are acces la următoarele informații:
-
- - scopurile prelucrării,
- - categoriile de date cu caracter personal vizate,
- - destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate,
- - perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă, acolo unde este posibil,
- - faptul că persoana vizată are dreptul de a solicita Operatorului rectificarea sau ștergerea ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal ale persoanei vizate, precum și dreptul de a se opune prelucrării,
- - dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP),
- - în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile privind sursa acestora,
- - existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri (art. 22 alin. (1) și (4) din GDPR), precum și, în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată, importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.
- Operatorul furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de persoana vizată, Operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative.
- (iv) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal: în cazul în care persoana vizată consideră că datele personale prelucrate sunt incorecte, incomplete sau inexacte, va putea solicita rectificarea sau completarea acestora;
- (v) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal (”dreptul de a fi uitat”): persoana vizată poate obține ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege.
- Ștergerea datelor poate va avea loc în oricare dintre umătoarele situații:
-
- - nu mai este nevoie de datele personale pentru îndeplinirea vreunuia dintre scopurile pentru care au fost prelucrate anterior,
- - persoana vizată își retrage consimțământul pe baza căruia i-au fost prelucrate anterior datele și nu există alt temei juridic pentru o prelucrare viitoare,
- - datele personale sunt prelucrate contrar legii,
- - persoana vizată se opune prelucrării datelor bazat pe interesul legitim al Operatorului/Agențiilor sau altor societăți implicate, iar acesta/acestea nu pot demonstra existența unor motive legitime care să justifice prelucrarea și care să prevaleze intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate,
- - datele personale trebuie șterse pentru conformarea obligațiilor legale.
- Operatorul poate respinge solicitarea de ștergere a datelor în următoarele situații:
- - trebuie să se conformeze unor obligații legale de păstrare a datelor,
- - datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor Operatorului în justiție.
- (vi) dreptul la restricționarea prelucrării se poate solicita în cazurile în care:
-
- - persoana vizată contestă exactitatea datelor pe o perioadă care permite Operatorului verificarea corectitudinii datelor,
- - prelucrarea este ilegală, dar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea,
- - Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, iar persoana vizată le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță,
- - persoana vizată s-a opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile Operatorului/Agențiilor prevalează asupra drepturilor persoanei vizate.
- (vii) dreptul de opoziție: persoana vizată se poate opune în special, prelucrării datelor care se întemeiază pe interesul legitim al Operatorului;
- (viii) dreptul la portabilitate a datelor: persoana vizată poate primi, în anumite condiții, datele personale pe care le-a furnizat sau poate solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator;
- (ix) dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu sediul în București, Sector 1, B-dul. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod poștal 010336, www.dataprotection.ro, anspdcp@dataprotection.ro.
Drepturile menționate mai sus se pot exercita printr-o cerere scrisă, datată și semnată, la sediul Operatorului menționat la capitolul I, precum și la adresa de email MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
Termenul de răspuns este de 30 de zile, termen ce poate fi prelungit cu o perioadă suplimentară de 60 de zile în cazul unor motive specifice ce implică anumite cerințe legale sau care sunt date de complexitatea cererii.
În anumite cazuri, accesul la toate sau la o parte a datelor personale poate fi restricționat din cauza unor cerințe legale, această situație (de acces restricționat sau chiar refuz) urmând a fi comunicată.
În situația în care o persoană nu poate fi identificată în baza elementelor de identificare furnizare, i se vor solicita informații suplimentare. Dacă persoana refuză oferirea de informații suplimentare sau le oferă însă sunt în continuare insuficiente pentru identificare, răspunsul poate fi de a nu da curs solicitării persoanei în cauză.
8. Protecția datelor cu caracter personal aparținând minorilor
Întrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minim 18 ani la data începerii Caoncursului, nu vor fi prelucrate date aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani. În situația în care Operatorul/un Împuternicit primește date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi imediat șterse/distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului/Împuternicitului. În cazul în care un părinte sau un titular al autorității parintești notifică prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, Operatorul va șterge/distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul/Organizatorul implementeaza masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand Participantilor la Campanie. Operatorul va impune oricaror imputerniciti obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
10. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul/Organizatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa nr. 1 la Regulamentul Oficial oricand pe durata desfasurarii Campaniei, fara insa a afecta sau a restrange drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata cu 24 de ore in prealabil, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulamentul Oficial al Campaniei.
11. Alte prevederi
Datele personale ale Participantilor la Campnaie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
ANEXA nr. 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“Urare ronțăibilă de la TUC & Bake Rolls”
(“Campania”)
-Listă produse participante -
Denumire produs |
---|
Tuc Biscuiți cu ardei 100g |
Tuc Biscuiți cu aromă de brânză 100g |
Tuc Biscuiți cu aromă de smântână și ceapă 100g |
Tuc Original Biscuiți sărați 100g |
7DAYS BAKE ROLLS SARE 80G |
7DAYS BAKE ROLLS PIZZA 80G |
7DAYS BAKE ROLLS USTUROI 80G |
7DAYS BAKE ROLLS SMÂNTÂNĂ ȘI CEAPĂ 80G |
7DAYS BAKE ROLLS ROȘII, MĂSLINE ȘI OREGANO 80G |
7DAYS BAKE ROLLS AROME DE CIUPERCI ŞI SMÂNTÂNĂ 80G |
7DAYS BAKE ROLLS PIZZA 150G |
7DAYS BAKE ROLLS USTUROI 150G |